Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu Sklenář s.r.o., Na Pustině 152, 564 01 Dlouhoňovice
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Nekompletní dodávka zboží:

Pokud obdržíte nekompletní dodávku Vámi objednaného zboží, je nutné informovat naši firmu nejpozději do pěti dnů od doručení zásilky (na telefonním čísle 465 677 640 nebo na emailu solar@sklenar.cz).  Nekompletní dodávkou se rozumějí chybějící díly a nebo dodání nižšícho počtu (při zakoupení více kusů).

 

 

Vyhledávání

Kontakt

Sklenář s.r.o. Na Pustině 152
Dlouhoňovice
564 01
+420 465 677 640

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek: